Re: Czy mozna podłaczyc dwa monitory?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 19:46:52 MET DST

hipek wrote:
> Witam!!!
>
> Pytanie jak w temacie, interesuje mnie czy mozna do peceta podlaczyc
> dwa monitory i jak to zrobic. Domyslam sie ze pewenie bedzie

  Można - musisz jednak dobrać karty, które będą ze sobą współpracowały
(najlepiej poszukać u źródła czyli u producenta systemu operacyjnego -
jeżeli MS to szukaj w HCL).

  Osobiście testowałem na kartach Radeon 7500 (AGP) i Elsa Gloria Synergy
(PCI).
Działało ale nie do końca byłem zadowolony z efektów - głównie tej drugiej
karty.

--
marfi