Czy mozna podłaczyc dwa monitory?

Autor: hipek <wars76_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 19:37:36 MET DST

Witam!!!

Pytanie jak w temacie, interesuje mnie czy mozna do peceta podlaczyc dwa
monitory i jak to zrobic. Domyslam sie ze pewenie bedzie potrzebna druga
karta graficzna do podlaczenia drugiego monitora. Jesli mam juz w kompie
jedna karte, ktora siedzi w zlaczu agp to druga musiala by byc wlozona w
pci. Czy to bedzie dzialac i nie powodowac zadnych konfliktow sprzetowych
lub innego rodzaju. Ciekawy jestem czy mozna sobie jakos skonfigurowac
pulpit pod win aby na kazdym z monitorow bylo co innego i mozna bylo
pracowac przykladowo z innymi aplikacjami. Np w niektorych wersjach linuxa
sa dodatkowe wirtualne pulpity i mozna sie miedzy nimi przelaczac, a czy
mozna to zrobic np pod win. Moze ktos eksperymentowal z czyms takim i moze
mi podpowiedziec czy jest to mozliwe i jak to mozna zrobic?

Pozdrawiam!!!

hipek.