Re: 2 maszyny wirtualne VMware sterowane niezależnie

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 17:26:40 MET DST

krzysp wrote:

> No tak... z drugiej strony karte PCI, monitor i myszke USB kupie w cenie ok.
> 50 PLN. Taki drugi wirtualny komputer uruchomiony na maszynie AMD Althon 64
> 3000+, 1024MB RAM (w przyszlosci planowany zakup dwurdzeniowego procesora i
> podwojenie pamieci) bedzie na pewno dzialal znacznie lepiej niz poleasingowy
> za 200 PLN.

Niekoniecznie - zostaje dysk twardy. No chyba, że wstawisz tam coś typu
WD Raptora, ale takie rozwiązanie jest bezsensowne ze względu na koszty
(pisząc koszty mam na myśli nie tylko pieniądze).
Za cenę tej jednej maszyny bez problemu kupisz dwa komputery, na których
będzie się lepiej pracowało (większa wydajność) niż na jednej maszynie.

Jeśli uprzesz się na centralizację, wybierz jako główny system Linuksa.

ps. Jedna maszyna pada, ale druga jest zdatna do pracy - tego nie masz w
centralizacji, bo pada wszystko :/

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl