Re: jaki notebook?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 17:24:41 MET DST

Prezes ;) napisał(a):
> witam,
> mam duże wymagania ale mało kasy tzn około 5500zł brutto i chciałbym
> pentium M minimum 1,6GHz, 15,4wxga, przynajmniej 512MB RAM, 60-80GB
> dysk, DVD RW...
> myślałem nad aristo smart 400, co sądzicie? może inne propozycje...
> i pytanie pomocnicze: czy jak notebook ma zintegrowaną kartę graficzną,
> która bierze pamięć z RAMu można dołożyć inną kartę np później jak
> będzie kasa... np jakiegoś ATI X700 czy będę skazany na jakiegoś Intela
> 900 :)??
> --
> [...]
Ja za około 5000brutto i chyba dalej jest podobnie kupiłem w końcu lipca
Acer TM 4601WLMi
jest to SONOMA z 512RAM i Prockiem Intel Pentium M 730, czyli 1,6GHz
karta graficzna Radek X700 z 64RAM
nagrywarką DVD +/-
i orginalnym WinXP Pro
czego chcieć więcej za taką kasę?

Moja podpowiedz?
wcale niekoniecznie trzeba brać panoramę 15'4
u mnie jednak w 70-80% komp robi za desktopa, ale jeśli planujesz dużo
się z nim przemieszczać i często używać go "na kolanie" i w łóżku ;-)
to niewiem czy najlepszym wyborem będzie j IBM z serii T; T41 albo T42 -
warte są tych pieniedzy- ale tylko z minimum roczną gwarancją firmowaną
przez IBM i w serwisie IBM sprawdzoną!!!
Poszukaj na allegro jakiegoś poleasingowca lub leżaka z normalną fakturą
w zakupie i jeszcze raz podkreśle gwarancją!