Re: pomocy wirusy mnie zaatakowaly!

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 11:13:28 MET DST

Użytkownik "mariposa doux" <maripo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:43242D9D.48EB5721@gazeta.pl...

> Bedzie ciezko bo te ustrojstwa przewaznie ciezko sie usuwa. Ale na
> poczatek - mozesz usunac wszystko z katalogow tymczasowych i ze
> smietnika i w ogole. Najprosciej jest zbootowac sie z jakiegos live-cd z
> linuksem, i przeczyscic to co masz.

Ha, pięknie, większość tylko Linux i Linux, tak jakby był to system tak
prosty że... ehh..
Ona nie wie czy można czyścić katalog plików tymczasowych IE to na pewno da
sobie radę z Linuxem.
Nie uważam się za głąba ale potrzebowałem 3 dni aby Knoppixa opanować. Więc
takie rady to se można o kant... potłuc. Jak ktoś zaczynał od np. AmigaOS to
jakoś se poradzi a jak od XP to... powodzenia.

> Potem skanuj antywirem - moze sprobuj w trybie awaryjnym, bo w normalnym
> to niektore rezydentne smieci sie pakuja z rejestru i czasem antywiry
> sie na tym wykladaja. Dodatkowo po antywirach uzyj jakichs antysopamow -
> np. Ad-Aware i SpyBot Search&Destroy - ten duat jest silny, usuwa w
> zespole wlasciwie wszystko.

Teraz już lepiej.
Dodatkowo można skożystać z Pandy
http://www.pandasoftware.com/products/activescan.htm
całkiem dobry antywirus On-Line który także wykrywa trojany - znalazł mi coś
czego Avast, Ad-Aware i SpyBot nie znalazł.

Pozdrofka

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.