Re: GeForce 6600 - nie moge sie zdecydowac

Autor: Krzysiek <bosskg_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 08:28:33 MET DST

Użytkownik "Vegavin" <vegavinWYCIAC@op.pl> napisał w wiadomości
news:dg24a9$eso$1@news.onet.pl...
> Witam
> Nie moge sie zdecydowac, jaki model jakiej firmy wybrac. Wiem na pewno, ze
> bedzie to GeForce 6600 na AGP w cenie ok 500zl, max to 550. I teraz:
> - nie wiem, czy wybrac model ze 128MB na pokladzie, czy 256MB. Niby im
> wiecej, tym lepiej, ale gdzies mi sie w archiwum obilo o wzrok, ze zazwyczaj
> jest tak, ze jak daja wiecej pamieci na karcie, to daja ja gorsza,
> wolniejsza. Ale coraz czesciej min. wymagania nowych gier to m.in karta ze
> 128MB.
> - karty Gigabyte'a zdaje sie maja standardowo rdzen taktowany 400Mhz i to
> [...]

Z tego co wiem to Gigabyte ma takie taktowania tylko w wersji Pcie i nazywaja
sie bodajze Turbo Force i maja pasywne chlodzenie heat pipe. Ostatnio szukalem
czegos podobnego dla klienta na AGP i w rezultacie nie znalazlem. Doloz lepiej
do wersjii GT... Moj Winfast kreci sie do 550/1100 bez najmniejszego
problemu.... wiecej nie probowalem.

--
Pozdrawiam
Krzysiek