GeForce 6600 - nie moge sie zdecydowac

Autor: Vegavin <vegavinWYCIAC_at_op.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 22:33:16 MET DST

Witam
Nie moge sie zdecydowac, jaki model jakiej firmy wybrac. Wiem na pewno, ze
bedzie to GeForce 6600 na AGP w cenie ok 500zl, max to 550. I teraz:
- nie wiem, czy wybrac model ze 128MB na pokladzie, czy 256MB. Niby im
wiecej, tym lepiej, ale gdzies mi sie w archiwum obilo o wzrok, ze zazwyczaj
jest tak, ze jak daja wiecej pamieci na karcie, to daja ja gorsza,
wolniejsza. Ale coraz czesciej min. wymagania nowych gier to m.in karta ze
128MB.
- karty Gigabyte'a zdaje sie maja standardowo rdzen taktowany 400Mhz i to
mnie sie podoba. dodatkowo dobrze by bylo, zeby sie dalo jeszcze ladnie
podkrecic
- chlodzenie: pasywne czy nie. mam otwarta obudowe, wiec raczej nie
chcialbym zwiekszac szumu, ale z drugiej strony jesli w gre wejdzie OC to
nie chce gotowac wody na herbate na rdzeniu ;)
- zajaralem sie na DDR3 tak jak ma ten model
http://www.agito.pl/index.php?pid=12856 bo ma taktowania jak GT a kosztuje
530zl, tyle, ze jesli dobrze szukalem, to chyba nie ma zadnych 6600 (nie GT)
z DDR3 na AGP, wylacznie na PCI-E
- wolalbym uniknac niespodzianek typu takiego jak przeczytalem w archium, a
mianowicie, ze ktos po podkreceniu mial spadek wydajnosci zwiazany z
automatycznym obnizaniem taktowania pomimo iz temperatura wynosila wtedy na
tej karcie 60 stopni

Generalnie co jest dla mnie najwazniejsze:
1. Wydajnosc (co by zaszpanowac wynikiem z 3DMarka przed kumplem ;) )
2. Niezawodnosc i bezproblemowosc (co by nie kupowac klawiatury czy myszki
poleglej w wyniku mojej irytacji ;) )
3. Cisza (co by pamietac, ze jestem w pokoju, a nie na lotnisku ;) )

I chcialbym aby karta spelniala maksymalnie kazdy moj wymog, oczywiscie
adekwatnie do ceny, ktora jestem gotow za nia zaplacic.

Doradzcie cus :)

--
Pozdrawiam
Vegavin