Re: modem+switch+router neostrada z dzieleniem lacza

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 11:56:23 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> 0,15 kW x 24h = 3,6 kW/dobę - to jest przybliżone średnie zużycie
> prądu przez bardzo skromny serwer na Pentium II/III z wyłączonym

A jak wygląda kwestia zapotrzebowania na energię procków z serii Pentium MMX
lub Pentium PRO? Zużywają (zauważalnie) mniej prądu niż PII/III, wartość ta
utrzymuje się na podobnym poziomie, czy może jest większa?

> USR Robotics 9105 z QoS (działa jako-tako, ale działa) to koszt około
> 250 zł.

A to jest jakiś router sprzętowy? Bo nie za bardzo zrozumiałem. ;)

> Zwróci Ci się w dwa lata. Że już nie wspomnę o zaoszczędzeniu
> 200-300 zł na zakupie serwera.

Nie muszę kupować serwera - leży u mnie w szafie prawie kompletny P166MMX,
ewentualny upgrade do jakiegoś PII to też nie byłby dla mnie wysoki koszt,
bo część potrzebnych elementów też leży gdzieś w domu. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis