Obudowa do płyty EPIA

Autor: Grzegorz Szczepanik <gszczepa_at_op.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 13:35:27 MET DST

Witam

Kupuję sobie nowy komputer i chcę go złożyć na podstawie tej płyty:

Napędy i pamięć oraz peryferia przełożę z poprzedniego komputera więc
problem mam jedynie z obudową. Niestety dosyć poważny. Zależy mi na
małej obudowie, najlepiej płaskiej. Do środka muszą się zmieść dwa dyski
twarde, stacja dyskietek (z tego mogę w ostateczności zrezygnować) i
CD-R. Pierwszy problem polega na tym że małe obudowy są niestety
absurdalnie często przeładowane bajerami (których bardzo nie lubię),
przykład:

w dodatku jest to przede wszystkim standard micro-ATX tymczasem kupowana
płyta główna EPIA jest w standardzie mini-ITX (jak jest z ich
kompatybilnością? konfigurator komputronika twierdzi że nie da się
włożyć mini-ITX do micro-ATX).

Są obudowy mini-ITX np:

ale są zbyt małe i cena mnie zdecydowanie zniechęca.

Szukałbym czegoś w tym stylu:

tylko mniejszego, z mniejszym zasilaczem. Fajnie żeby obudowa
jednocześnie była cicha (komputer przeznaczony do pracy 24/7) ale nie
zależy żeby to było całkowite fanless. Jakby jeszcze kosztowało 200 zł
to byłbym zachwycony.

Jeśli ktoś może coś ciekawego podpowiedzieć do będę bardzo wdzięczny.
Komputerów ma pełnić podwójną rolę domowego routera/serwera w domu
rodziców oraz mojego komputera do pracy w czasie weekendów.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik