Re: Wyciszanie komputera

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 13:32:29 MET DST

BartekK napisał(a):
> Chlodzenie wodne z zbiornikiem jako chlodnica to najwieksze
> nieporozumienie.

???
Też tak uważam, dlatego właśnie napisałem o systemie otwartym z
chłodnicą od Kadeta (bardzo wydajne rozwiązanie).

> W dodatku z otwartym zbiornikiem, do ktorego leca
> bakterie glony,

W borygo+demineralizowana nie ma glonów,

> woda paruje, syf sie zbiera, a sprawnosc oddawania
> ciepla jest taka jak garnka z ciepla zupa.

Po pierwsze - zbiornik się zamyka i uszczelnia. I nic wtedy do niego nie
wpada.

Po drugie - oczywiście jasne jest, że zbiornik jako chłodnica to
nieporozumienie. I nigdy nie twierdziłem inaczej.

Duży zbiornik, jako taki, powiększa co najwyżej pojemność cieplną,
jednak ze względu na stosunkowo małą powierzchnię radiacyjną posiada
bardzo małą wydajność odprowadzania energii cieplnej.

--
Psylo