FSC Amilo D8820

Autor: WR <wolfeen_at_nospam-gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 13:25:04 MET DST

Jestem szczesliwym posiadaczem Amilo D-8820. Wszystko w nim gra i wogole...
tyle, ze ostanio po 2 latach dzialania przyszedl czas na reinstalację
Windows XP HE. I okazało się, że szlag trafil mi płyte z driverami.
Sumarycznie z tym tez nie ma problemu bo prawie wszytklo0 obługiwane jest
przez XP - Tylko nie klawisze funkcyjne Easy Launch Keys - Mail, Browser,
P1, P2, P3. Wiem, ze na płycie był do tego soft (nazwy nie pomnę). Na
stronach FSC sa updaty do roznych rzeczy dla Amilo ale akurat tego nie ma.
Moze ktorys z userów posiada analogiczny model i mogłby poratowac kopią ww
softu lub zapodać link (niestety google nie sa pomocne tym razem).

Z gory dzieki za ewentualna pomoc

--
Pozdrawiam