Re: Stary komputer i RAM

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 13:25:21 MET DST

> Pomoże, miałem w laptopie celek 550 64 ramu i po dodaniu256 dostał
skrzydeł.
> Ale najpierw oczyść windowsa.

Jeżeli chcesz antywirusa to u mnie działa mks, jakoś sobie radzi komp a ma
jeszcze w tle gg skype i msn.
Jest prosta sprawa jak nie złapać wira przez IE ( np. na kaze to już nie
działa): W IE w zakładce Opcje internetowe > prywatność >
w zaawansowanych ustawieniach prywatności zaznaczasz zastąp automatyczną
obsługą plików cookie. Ie nie zapisze już na dysku żadnego robactwa a
robactwo nie podrzuci wirusa. Tylko jeżeli bedziesz się chciał gdzieś
zalogować musisz tą strone dodać o "Edytuj" i tam zaznaczyć do tej witryny
zezwalaj. Jakbyś do tego załączył jeszcze mksa z wirusami powinienneś mieć
spokój. Acha: nie kombinuj z xp bo i tak na 300 nie będzie chodził a nawet
jak zrobisz to się net będzie zamulał - 98 SE musi styknąć. Pamiętaj że 98
też dla tego sprzęta nie jest taki lekki bo na 166 np ciężko w necie chodzi.