Re: padniety MBR w XP, Rescue z cd nie dziala

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 09:42:17 MET DST

<rfk@poczta.onet.pl> wrote in message
news:67f8.000002aa.4323db9d@newsgate.onet.pl...

> Dokladnie - system XP nie stoi na C :(

Czuję, że będzie dyskusja :) Mam system Windows XP na partycji D (dysk
logiczny na partycji rozszerzonej), mam też Linuksa na partycjach
linuksowych na tym samym dysku fizycznym. Na partycji D jest katalog
Windows, Program Files, Documents and Settings, czy to znaczy, że system
jest zainstalowany na partycji D? Przed chwilą, żeby sie upewnić wykonałem z
dyskietki startowej systemu ME fdisk /mbr. Oczywiście, zniknął dostęp do
Linuksa, zaraz go odzyskam poprzez rescue z plyty instalacyjnej Linuksa.
System XP uruchomił się bez problemów, tylko coś nowego sobie zainstalował
(podejrzewam, ze dysk) i poprosił o restart, po restarcie działa normalnie.