Re: Stary komputer i RAM

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 09:01:16 MET DST

adasiek napisał(a):
> P II 350 + 256MB + 4GB = XP dziala znosnie; tzn. wiadomo, ze nie
> jest to komfort i ze musi byc interfejs graficzny ustawiony na
> "bez wodotryskow"; sadze, ze w powyzszym zestawie waskim gardlem jest
> 4GB HDD; dla zachety dodam, ze winda po wstaniu ma 140MB wolnej pamieci
> fizycznej; wiec pakowanie 512MB jest bez sensu;

Jakoś się z Tobą nie zgodzę! Winodws XP jest pamięciożerny. Myślę, że
nawet jak wyłączysz graficzne bajery, to i tak będzie to wolno chodziło.
  256 MB RAMu to jednak trochę mało.
Mając 128 MB _rozważyłbym_ instalację Windowsa 2000, ale tylko pod
warunkiem, że nie będzie zainstalowanego Nortona i innych takich
pamięciożernych programów.
Pakowanie 512 MB RAMu ma jak najbardziej sens. W końcu jest to pierwsza
rzecz jaką się zaleca przy modernizacji, a raczej przyspieszeniu komputera.

--
Proximus