Re: Pomóżcie: jaką drukarkę HP kupić

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 22:38:33 MET DST

> Podobno seria 900 miała takie zalety, ale sie wtedy nie interesowałem,

Mam 930c i faktycznie seria 900 spełni twoje oczekiwania (przynajmniej
ta co ja mam)
Nie ma z nią problemow ze jak skonczy ci sie kolorowy to np. na czarno
tez nie wydrukujesz. nie trzeba odstawiac zadnych cyrków z kasowaniem
kartridzy.

na allegro mozesz taka kupic za 100 - 120 zł i jeszcze gwarancje jakas
dostaniesz.
Kupiłem ostatnio do niej 0,5 litra tuszu na allegro i cały czas na tym
jade - zero problemów.
Osobista rada uzywaj tylko z kablem USB (930c mozna podłączyc albo tak
albo tak) dłuższy czas uzywałem normalnego kabla, ostano kupiłem sobie
usb (5 zł kosztował :) ) a roznica jest kolosalna - niebo a ziemia,

TePe