Pomóżcie: jaką drukarkę HP kupić

Autor: Jacek <jacek116.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 20:06:05 MET DST

Padł mi stary Canon, chciałbym kupić drukarke HP, jakiś niedrogi model,
może być bez photo bo nie drukuję zdjęć, Najbardziej zależy mi na dużym
czarnym pojemniku i możliwości łatwego wlewania taniego tuszu, bo sporo
drukuje.
Podobno seria 900 miała takie zalety, ale sie wtedy nie interesowałem,
moze gdzieś jeszcze sprzedają modele z tej serii (Kraków).
Będe wdzięczny za praktyczne rady.
Jacek