AOC7klr - gwarancja

Autor: krzysiek <weedakktio_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 22:30:57 MET DST

witam!

Mam monitor AOC7klr. Monitor od niedawna zaczal sie psuc. Co jakis
czas "pyknie" i obraz sie zweza w poziomie. Jak stukne go reka to obraz
wraca do normy. Moze ktos wie czym to moze byc spowodowane i jak nazwac ta
wade w karcie gwarancyjnej?

Chcialem zapytac czy ktos juz taki monitor reklamowal w invider sp.zoo
wroclaw [autoryzowane centrum] bo tam w wypadku gwarancji mam przeslac
monitor. Problem jest taki ze gwarancje mam do 11 wrzesnia, czyli do jutra.
W wypadku reklamowania mam wyslac faksem karte gwarancyjna wraz z dowodem
zakupu, zrobie to jutro [niedziela] obiora to w poniedzialek. Czy moga uznac
ze jest juz po gwarancji czy jest moze tak ze jak koniec wypadl w dzien nie
roboczy to termin przechodzi na pierwszy dzien roboczy po tym nieroboczym
[zamieszalem :]] czyli w poniedzialek, i czy liczy sie data wyslania faksu
czy moze dzien w ktorym dostana monitor w servisie?