Problem z drukarką

Autor: Bartek <gim29_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 22:30:14 MET DST

Witam wszystkich, jestem na tej grupie pierwszy raz. Szukam pomocy w sprawie
drukarki HP DeskJet 3820. Kiedy postanowiłem dzisiaj coś wydrukować okazało
się, że sprzęt odmawia współpracy. Przeinstalowałem oryginalne sterowniki
dołączone do drukarki i dalej nic. Rolki przesuwające papier kręcą się, ale
nie pobierają papieru, a nawet jeśli pociągną kartkę to po prostu ją
przewijają bez druku. Tuszu na pewno mam dużo, a okno systemowe drukarki też
nie pokazuje błędów, tzn. wyświetla wszystkie typowe komunikaty, a potem
usuwa drukowany dokument z listy zadań. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć na
czym polega problem? Czy to awaria jakiegoś podzespołu drukarki, czy jednak
chodzi o oprogramowanie?
Pozdrawiam Bartek