jaki zestaw mATX zamiast barebona?

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 22:23:27 MET DST

Witam!

Przymierzałem sie do barebona na AMD ale chyba jednak wezme
plyte mATX z jakąś w miarę ładną obudową (niestety obudowy
porównywalne z tym barebonowymi zaczynają się gdzieś od 500 zl).
Czy płyta Microstar RS480M ATI Xpress-200 bedzie ok ?
http://sklep.benchmark.pl/pelny_20005.html

wybiorę chyba socket 754 bo po co mi cos ultraszybkiego (jakos obecnie
wegetuje na CPU 400 MHz więc i tak zmiana będzie potworna), nie wiem tylko jak to jest
z ATI Radeon Xpress 200? Ogólnie podoba mi się że jest tu TV-out (przydaje się),
całkiem dobra grafa (teraz mam niezłą kartę - ale to tylko Viper V550 TNT)
Potrzebuję tego sprzętu również pod Linuksa :)

w.p.