Re: zestawy głośników 2.1

Autor: Maciej Max Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 15:45:49 MET DST

Użytkownik misiek napisał:

[cut]

Moze cos wiecej o tych Creativach? Bo ja sie powoli przymierzam do
wymiany mojego wysluzonego zestawu Creative'a 2.1 (jakis mega stary, 2
plastikowe satelitki + "drewniany" sub) no i zaciekawiles mnie tym
tekstem "wymiary glosnikow jak od zestawu hi-fi, drewniane obudowy" etc.
:) to pewnie sa dwie duze "satelity" + sub w nich, ciekawe jak graja,
slyszales je moze?

--
Pozdrawiam,
Maciek