Re: zestawy głośników 2.1

Autor: Szczepan Majdański <majdan_at_fr.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 12:12:47 MET DST

> Jakiś czas temu czytałem test zestawów 2.1 tylko nie pamiętam gdzie.
> Może ktoś pamięta? :)

mam cerative p380 ale brakuje im:
- niskich tonow na satelitarnych [i dlatego uzywam drugiej pary glosnikow o
niskiej czestotliwosci]
- wlaczania zasilania z pilota przewodowego [wlacza sie je na subwoferze]
- regulacji basow na pilocie
- no i ewentualnie pilota bezprzewodowego

ale tak na domowe wymagania sa ok; niektorzy narzekaja ze sa cienkie
[oglonie creative] ale ja nie gram glosniej niz na '4'

przedtem mialem podpiety komp pod wieze ale nie ma porownania