Re: Drugi dysk

Autor: Fox <ursbk_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 15:17:45 MET DST

Wg mnie problem raczej leży po stronie
> kieszeni.

Dzięki za podpowiedzi, w pierwszym poście wspomniałem, że stosowałem już
inną kieszeń i było to samo. Płyta jest nowa, to samo taśmy, oryginalne
od Asusa. Znajomy mówi, że gdyby taśma była uszkodzona to dysk nie byłby
widziany przez system. Moja wiedza nie pozwala na weryfikację tej
informacji. Wrzucałem tekst komunikatu w j.angielskim na Google i
widziałem, że niektórzy mieli podobny problem, ale wypowiedzi nie są po
angielsku i nie wiem do jakich konkluzji doszli.