Re: Drugi dysk

Autor: GolDek <waldoo_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 15:01:57 MET DST

Fox napisał(a):

> następujacy opis: "The transfer mode for this device was set to a mode
> lower than what it is capable of because of excessive transfer errors to
> the device.

Występują błedy podczas transferu danych. Problem może leżeć po stronie
kieszeni. Aby to sprawdzić, wyjmij dysk z kieszeni i podłącz bezpośrenio
do taśmy. Jeśli komunikaty znikną będzie to znaczyło że kieszeń jest
uszkodzona. Jeśli nie znikną sprawdź jeszcze samą tasiemkę, podmieniając
ją na inną i sprawdzenie ponownie bez kieszeni i z kieszenią. Powinno
pomóc. Jeśli komunikaty będą występowały na innej taśmie podpiętej do
dysku bezpośrednio, może to świadczyć o awarii dysku, więc należy szybko
postarać się o backup danych. Wg mnie problem raczej leży po stronie
kieszeni.