Re: Problem z kartą graficzną :-/

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 14:29:11 MET DST

"SHP" <shp80.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:dfuhbf$2h4$1@inews.gazeta.pl...
> Jednak po zainstalowaniu wszystko jest po staremu, zarówno max.
> rozdzielczość
> jak i kolory.

Mam w jednym komputerze taką kartę, system Windows ME i rzeczywiście
bezpośrednio po instalacji jest tak jak piszesz, 640x480 bez możliwości
zmiany, dopiero jak się zainstaluje właściwy sterownik to wszystko jest w
porządku. Mam na dysku kilka sterowników do tej karty i nigdy nie pamiętam,
który jest własciwy, jak zainstaluję nie ten co trzeba, to nic się nie
zmienia, trzeba trafić na właściwy. Podejrzewam, że nie masz dobrego
sterownika, spróbuj znaleźć i ściągnąć, np. stąd:
http://www.s3graphics.com/drivers.jsp a dokładniej stąd:
http://www.s3graphics.com/drivers/Legacy/8A22Savage4_395drv/395drv.html
Tam coś pisze, ze trzeba ściągnąć programik do zbadania chipa karty, ale
myślę, że obejdzie się bez tego, ściągnij sterownik dedykowany do Twego
systemu.