Re: Czy komputeryzacja spowoduje zmniejszenie poziomu inteligencji kolejnych pokoleń??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 02:49:05 MET DST

"och.karol" dfrekp$io5$1@nemesis.news.tpi.pl

> A Ty co?
> Kolega Ikonowicza czy Urbana?

0. Ikonowicza nie znam w ogóle. Nie wiem nawet tego, czy
   żyje obecnie, czy umarł, czy w ogóle kiedykolwiek żył. :)
1. Urbana widziałem kilka razy w TV:
    -- ze trzy razy ,,teraz''
    -- raz w czasie stanu wojennego
    -- raz pod koniec lat 90.
2. 'Nie' kupiłem raz, ale widywałem i gorliwych katolików.
   Nie czytałem, go nie rozumiałem tego języka. :)
3. Jak przed rokiem policzyłem -- wpłaciłem na konta duchownych
   rzymskokatolickich około 35 tysięcy złotych w latach 1991-2003,
   co w przeliczeniu na dzisiejsze pieniądze daje około 50 tysięcy
   złotych.
4. Wielu ważniejszych rzymskokatolickich księży znam osobiści,
   od kilku mam dziękczynne listy. :)
5. Z pomocy rzymskokatolickich duchownych nie korzystałem:
    -- ani w czasie stanu wojennego
    -- ani wówczas, gdy mi brakowało na jedzenie
       (odmówiono mi udzielenia pomocy)
    -- ani kiedykolwiek

Starczy? :)

> Kolejna spiskowa teoria dziejów. Smiać się chce.

A mnie -- płakać. :)
Na szczęście {święty in spe} ojciec święty umarł na 2 godziny i 23
minuty przed świętem, które od 1967 roku ustanawiał, :) a ja -- urodziłem
się w 1967 roku, 23 dnia 2 miesiąca, czyli lutego, :) co lekko pohamowało
,,towarzyszy'' w sutannach i ,,towarzyszki'' w habitach. :)

> To nie postkomuna, duchowieństwo czy żydokomuna jest winna tylko my sami
> (patrz sukcesy - Stanisław Tymiński, Andrzej Lepper, Radio Maryja).

Owszem -- i ja płaciłem na Radio Maryja. I mogę śmiało powiedzieć, że
byli ma najbardziej wdzięczni ze wszystkich katolickich organizacji, :)
jakim płaciłem, ale ostatecznie i oni woleli z ,,Kościołem'' nie zadzierać
i dołączyć do tych, którzy mnie skazali na życie podobne do zycia zwierzęcia. :)

Leppera i Tymińskiego nie znam, poza tym, że wiem, jak ten pierwszy wygląda. :)

Co do o. Rydzyka -- modliłem się w jego intencjach i w intencjach RM, gdy
owo radio było na tak zwanym cenzurowanym, w końcu jednak przestałem.

Przeszedłem chorobę podobną do śmierci, z której nie tylko duchowni rzymskokatoliccy
nie pomogli mi wyjść, ale którą wykorzystali, aby zniechęcić do mnie ludzi.

Resztę o mnie możesz poczytać na pl.rec.ascii-art -- i nie tylko tam.

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
Postscriptum: Dziś też się modle w intencjach duchownych tegoż Kościoła -- proszę
              Boga o to, aby ich karał za to, co ze mną uczynili. :) Proszę też
i o to, aby każda próba (choćby przeprowadzona w myślach) ,,dziabnięcia'' :)
dziewczynki, którą nazwałem Azalandzką Królewną -- spotkała się z surową karą. :)
Codziennie się o to modlę. :) I litanie odmawiam, i koronki, i własnymi słowami...
Data moich urodzin widniej w kartotekach i w dokumentach oraz na pl.rec.ascii-art
w czasie, gdy jeszcze papież polski żył. :) Godzina śmierci papieża oraz rok
pomyślnego ukończenia pierwszego kroku zmierzającego do ustanowienia Święta
Miłosierdzia, którego w tym roku nie dożył -- są zapisane w ogólnodostępnych
miejscach. :) Papież odmówił mi :) rozpatrzenia mojej prośby związanej z moim
życiem, czy może wegetacją. :) I wkrótce umarł. :) Umarł na 2 godziny i 23 minuty
przed zbawczą niedzielą. :) (dosłownie zbawczą)