Re: Plyta GA7N400E-L

Autor: Raku_krak <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 18:34:39 MET DST

akanid napisał(a):
> Witam
>

> zadnych sterownikow SATA ani do plyty glownej tez. Na stronie Gigabyte tez nie
> bylo. Pytanie czy do twardziela beda dolaczone sterowniki? Bo tego jeszcze nie
> wiem czy beda. Zakladajac ze nie bedzie skad mam je wziac? Czyszby ze strony
> producenta kontolera (Mint)? Czy ktos z Was orientuje sie jak naley ustawic
> BIOS i czy w ogole cos zmieniac trzeba zeby system startowal z SATA a drugi
> dysk pozostal w kompie jako po prostu drugi dysk? Z gory dzieki za odpowiedzi.
> Z SATA jestem raczej zielony gdzyz nie mialem z tym do czynienia za wiele.

jeżeli sterownik jest dokładany do płyty Gigabyte to czego szukasz na
stronach tej firmy ???
Muszisz załatwić sterowniki SATA pasujące do kontrolera SATA, czyli od
producenta tego kontrolera.
Dysk nie pottezbuje sterowników.
Sterowniki te nagrywasz na dyskietke i podczas instalacji XP naciskasz
bodajrze F6 na początku instalacji i zapodajesz dyskietke.

--
Raku