Plyta GA7N400E-L

Autor: akanid <akanid_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 12:53:51 MET DST

Witam

Mam pytanko. dzis kupie dysk WD 160GB na SATA. Poniewaz nie mam kontrolera na
mojej plycie Gigabyte GA7N400E-L postanowilem wlozyc tez kontroler SATA. Teraz
moje pytanka. Dysk ma byc dyskiem glownym/systemowym. Do kontrolera nie mam
zadnych sterownikow SATA ani do plyty glownej tez. Na stronie Gigabyte tez nie
bylo. Pytanie czy do twardziela beda dolaczone sterowniki? Bo tego jeszcze nie
wiem czy beda. Zakladajac ze nie bedzie skad mam je wziac? Czyszby ze strony
producenta kontolera (Mint)? Czy ktos z Was orientuje sie jak naley ustawic
BIOS i czy w ogole cos zmieniac trzeba zeby system startowal z SATA a drugi
dysk pozostal w kompie jako po prostu drugi dysk? Z gory dzieki za odpowiedzi.
Z SATA jestem raczej zielony gdzyz nie mialem z tym do czynienia za wiele.

z gory dziekuje za wszelakie podpowiedzi
akanid