Nagrywarka nie pali z powodu dysku?

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 09:27:48 MET DST

Witam,
zalozmy, ze na jednej tasmie mam dwa dyski (systemowy i pierwszy
dodatkowy), a na drugiej tasmie trzeci dodatkowy dysk twardy (slave) i
nagrywarke cd Teac (master).

Nagrywarka odmawia wypalania plytek (probowalem na Win 98 i Win XP),
ale pozyczylem ja kumplowi i u niego palila bez problemu (probowal na
Linuxie i Win 2000).

Dysk ma wylamane dwa skrajne piny ("39 /ACTIVE " Led driver i 40 GND
Ground).

Czy mozliwe, ze przyczyna problemow z wypalaniem sa dwa piny wylamane w
dysku?

Moze danym plynacym z/do nagrywarki przeszkadzaja te dwa ulamane piny?
Moze jest jakas inna, bardziej racjonalna przyczyna?

pozdrowienia
k.