Re: Hyper Threading - problemow z HT ciag dalszy

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 23:32:33 MET DST

Przemek napisał(a):
> Użytkownik "Olek_" <olek-2020@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A przy starcie kompa w biosie poprawnie poprawnie wykrywa procka z HT?
> Niedawno tez mielismy problemy z nowa plyta asusa (nie pamietam modelu
> ale wysoki model wersja deluxe) bo miala problemy z wykrywaniem HT -
> procesor byl wykrywany poprawnie (z HT) tylko po wlaczeniu kompa ,
> plyta pojechala na reklamacje , wrocila niby naprawiona - polepszylo
> sie o tyle ze ht bylo takze wykrywane po resecie(ale tylko sprzetowym)
> Swoja droga polityka serwisowa asusa jest ponizej wszelkiej krytyki -
> [...]

szczerze powiem, nie zabardzo zorozumialem,
plyta wykrywa procek, pierwszy ekran po starcie jest z nazwa procka,
czestotliwosc i wszystko niby OK, ale niema symbolu HT - czy o to Ci
chodzi, ze powinien byc?
w biosie natomiast, w zakladce advanced / CPU - jest mozliwosc wlaczenia
i wylaczenia HT

Co do polityki serwisowej ASUS'a to takze raz sie "przejechalem" na ich
serwisie i juz nigdy nie chce nawet slyszec o plytach tej firmy, problem
w tym ze Abit i MSI takze nienajelpsze, znam kilka przypadkow awarii,
ale reklamacje byly dobrze zalatwiane,

Olek