Re: Hyper Threading - problemow z HT ciag dalszy

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 22:47:52 MET DST

Użytkownik "Olek_" <olek-2020@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dfq6tg$lm1$4@inews.gazeta.pl...

> patrze i jest tam Komputer PC z interfejesem ACPI, juz sie dowiedzialem ze
> powinno sie zmienic na wieloprocesorowy - ale nie mam niestety takiego
> sprzetu na liscie po probie aktualizacji sterownika:( i nie wiem skad to
> wziac, na instalce XP takze nic nie widze

A przy starcie kompa w biosie poprawnie poprawnie wykrywa procka z HT?
Niedawno tez mielismy problemy z nowa plyta asusa (nie pamietam modelu
ale wysoki model wersja deluxe) bo miala problemy z wykrywaniem HT -
procesor byl wykrywany poprawnie (z HT) tylko po wlaczeniu kompa ,
plyta pojechala na reklamacje , wrocila niby naprawiona - polepszylo
sie o tyle ze ht bylo takze wykrywane po resecie(ale tylko sprzetowym)
Swoja droga polityka serwisowa asusa jest ponizej wszelkiej krytyki -
nawet nowy sprzet jest naprawiany nie ma co liczyc na wymiane na inny nowy.

pzdr