Re: wolna sieć

Autor: ahpuch <ahpuch[wytnijnawias>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 10:53:43 MET DST

> Dysk to WD 40GB 7200rpm więc odpada, inna karta sieciowa Surecom (ten
> sam
> chip) działa tak samo, zmieniałem konfigurację sieciówki, sloty PCI i
> nic.
> Windows także nie pokazuje żadnego konfliktu. Obciążenie procka
> serwera przy
> transferze to 100%. Słyszałem, że te tanie sieciówki mają to do
> siebie, że

Masz wlaczone dma? Moze zresetuj ustawienia bios a pozniej wlacz
wszystkie bufory, jakie tam tylko da sie zaznaczyc. Instalowales
sterowniki od producenta chipsetu? Mi kiedys przy dysku 20giga 5400rpm
p166mmx i 32mB udalo sie wyciagnac tranfer rzedu 8mB/s przy na tej
samej karcie sieciowej, tylko, ze to byl linux z reiserfs.