Re: wolna sieć

Autor: Marcin G <marci_at_no_spam_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 03:04:28 MET DST

> Przyczyn moze byc ok sto tysiecy. Ja bym zaczal sprawdzenia, czy waskim
> gardlem nie jest dysk ;) Pozniej to i kabel pekniety i gryzaca sie z
> czyms karta sieciowa w serwie i zla konfiguracja windowsa itp... Jak
> masz mozliwosc to moze wloz na test inna karte.
>
> --

Dysk to WD 40GB 7200rpm więc odpada, inna karta sieciowa Surecom (ten sam
chip) działa tak samo, zmieniałem konfigurację sieciówki, sloty PCI i nic.
Windows także nie pokazuje żadnego konfliktu. Obciążenie procka serwera przy
transferze to 100%. Słyszałem, że te tanie sieciówki mają to do siebie, że
obciążają bardzo procesor i to od niego wtedy zależy szybkość transferu, co
by się zgadzało. Nie chcę kupować lepszej sieciówki dopóki nie będę pewny że
to coś zmieni.

pozdrawiam