Re: Komputer się włącza i wyłącza

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 10:09:18 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> sprawdzilem jak to bedzie ustawic go na 110V i wlaczyc. A walnelo i
> zadymilo, ze hoho!

ja tam zrobilem z chiefteciem 360W pieknej serii :) ale spoko dostalem
nowy :D

> W nowym kompie mam Chiefteca (i nowa plytke ECS
> oczywisicie) i od razu jak go zamontowalem to na grupie pojawily sie
> posty o wybuchajacych Chieftecach.... ech... no comments.

swoja droga ciekawe czemu nikt nigdy nie pisze i takich wynalazkach jak
np thermaltake... ciekawi mnie bardzo czy to sa dobre i niewybuchajace
zasilacze ;) pisze 'wynalazkach' bo mnie sie thermaltake kojarzy
glownie w wszelkiego rodzaju chlodzeniem...

--
pozdrawiam
  Andre