Re: Komputer się włącza i wyłącza

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 21:02:17 MET DST

> ale liczysz sie z tym ze calego kompa byc moze trzeba bedzie wywalic?

Tak! Swietnie wiem czym konczy sie eksplozaj zasilacza, widzialem pare sztuk
kompow po takim pokazie fireworksow :-)
Sam tez puscilem z dymem jakis zasilacz, ale swiadomie bo szedl na smietnik
to sprawdzilem jak to bedzie ustawic go na 110V i wlaczyc.
A walnelo i zadymilo, ze hoho!

> no jezeli tak sprawa wyglada... ale jezeli go uzywasz to znaczy ze
> jeszcze sie przydaje...

Mama majle odbiera a tata gra w tetrisa, a ja wywalam wirusy raz na jakis
czas :-P
W nowym kompie mam Chiefteca (i nowa plytke ECS oczywisicie) i od razu jak
go zamontowalem to na grupie pojawily sie posty o wybuchajacych
Chieftecach.... ech... no comments.

::f::