Re: ikona naladowania baterii -notebook...?

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 22:30:19 MET DST

> Jeśli cały czas trzymasz lapcia na kabelku to bateria mogła stracić na
> pojemności przez ciągłe rozładowywanie i doładowywanie.
> Jak ostatnio regenerowałem baterię w swojej Toshibie, to w firmie
> powiedzieli, że raz na pare miesięcy dobrze jest rozładować baterię do dna
> tak żeby się system sam wyłączył.

Witam wszystkich.
Kalibracje baterii (rozladowanie i naladowanie) powinno sie wykonywac
nie rzadziej niz zaleca producent laptopa(raz w miesiacu u mnie),
najlepiej przy pomocy odpowiedniej funkcji BIOSu. Podczas kalibraccji
system/BIOS sprawdza i ustawia poziomy napiec na/wyladowanej baterii.
Nagle skoki "zapasu mocy" w trayu moga swiadczyc o zuzytej baterii i
szybkim spadku napiecia.
MarekP