Re: ikona naladowania baterii -notebook...?

Autor: Valdi <valdipriv1_at_op.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 18:52:27 MET DST

Użytkownik "ds" <dziekuje@za.spam> napisał w wiadomości
news:dfn4ak$hck$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

Jeśli cały czas trzymasz lapcia na kabelku to bateria mogła stracić na
pojemności przez ciągłe rozładowywanie i doładowywanie.
Jak ostatnio regenerowałem baterię w swojej Toshibie, to w firmie
powiedzieli, że raz na pare miesięcy dobrze jest rozładować baterię do dna
tak żeby się system sam wyłączył.

--
Pozdrowionka
Valdi