Re: czy miejsce produkcji ma jakieś znaczenie?

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_usum_to.wp.usunto.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 13:27:06 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Witam!!!
>
> Tak się zastanawiam nad jedną rzeczą. Z nudów przeglądałem sobie aukcje
> komputerów, części komputerowych, akcesoriów itp. na allegro i nasunęło mi
> się takie pytanie. Czy miejsce produkcji np. procesorów ma jakieś znaczenie,
> jeśli chodzi o osiągi, awaryjność itp., czy też PII/III to zawsze PII/III
> bez względu na to, gdzie został złożony. Nieraz na różnych częściach
> komputerowych widzi się napis Malysia albo Costa Rica. Czy kupując jakiś
> element (używany czy też nowy) należy się również kierować tym kryterium?

Athlon 3 GHz produkowany w kraju A, ma takie same osiagi jak ten
produkowany w kraju B.

Natomiast prawda jest, ze procesory z niektorych serii podkrecaja sie
lepiej niz z innych i jesli podkrecasz to trzeba sobie dobrac
odpowiedniego procka.

W kazdym razie dla normalnego uzytkownika kompletnie nie ma znaczenia,
gdzie procesor zostal wyprodukowany.

--
p.
AKTUALNE OGLOSZENIA DROBNE : www.ogloszenia.przemysl.pl