Re: czy miejsce produkcji ma jakieś znaczenie?

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 10:52:40 MET DST

> O tak, możliwości podkręcania zależą głównie od twgo, w której części
> świata przymocowano płatek krzemu wykonany w USA do płytki wykonanej w
> Azji przy użyciu maszyny stosowanej we wszystkich fabrykach danego
> producenta.

Nie ale podejzewam ze ma znaczenie jak to w danej chywli robili
(minimalne róznice zawsze są)
trzeba wiazsc tez pod uwage roznice w materiale ( przeciez nic nie jest
idealne)

Trafiłem na stronke poswiecona miejscu i partii wyprodukowania (w
PCWComputers tez była tabelka które partie sie najlepiej krecą)

Wiec musza byc jakies roznice.
A jak rozpoznać te najlepsze - najpierw kraj potem partia. Wiec zdaje mi
sie ze nie oznacza to ze np. najlepsze są z kraju X dobre partie moga
sie trafić wszedzie .

> Nie ma to jak przesądy...

Wiec jak mozesz kupic ten sam towar ale zrobiony alo w Japonii albo w
Chinach ? To nie bedzie miało dla ciebie znaczenia gdzie był zrobiony ?

TePe