Komputer się włącza i wyłącza

Autor: Marcin Kocur <marcink2005_at_wywal.o2.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 19:12:17 MET DST

Witam pierwszy raz,
mam chyba bardzo nietypowy problem. Od wczoraj po włączeniu komputera
(włączam z klawiatury, tak mam ustawione w BIOS-sie. Muszę jeszcze
sprawdzić tradycyjnym sposobem.) zaczyna się świecić czerwona kontrolka
(czyli ok), ale gaśnie po 0,5 sekundy, znowu się oświeca i tak może
przez dłuższy czas. Potem komputer się normalnie włącza (normalny
krótki, pojedynczy sygnał). Po wyłączeniu jeszcze w BIOS-ie i powtórnym
włączeniu dzieje się to samo, ale już nie za 3 razem. Nie dodawałem
żadnego nowego sprzętu, nie uaktualniałem BIOS-u itp itd. Moja płyta
jest firmy ECS model K7VTA3. Chipset VIA KT333 &8233A. Moje
podejrzenia: trzeba odkurzyć komputer, jakiś wirus BIOS-owy, ew. coś z
pamięcią CMOS.