Re: notebook- chyba jednak acer

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 19:07:29 MET DST

amareWYTNIJTO@vp.pl napisał(a):
> Zmuszony jestem kupić notebooka i chyba to będzie jednak jakiś Acer bo ma
> najlepszy stosunek ceny do wyposażenia, zwłaszcza wersja 15,4. Przeglądałem
> archiwum grupy i widzę, że Acer nie polecany bo delikatny. Ale ja go będę
> delikatnie użytkował. Mój koleś ma notebooka California access, który po latach
> działa bez zarzutu. Tak więc nie wiem czy te uwagi na grupie nie odnoszą się do
> usterkowości sprzętu czy to odporności na rzucanie. Ponadto Acer sprzedaje
> najwięcej notebooków teraz w naszym kraju. Proszę o uwagi użytkowników Acera i
> nie tylko.

Ogólnie jestem pozytynie nastawiony- używam od końca lipca TM 4601
Dość fajne oprogramowanie do zarządzania energią, sieciami itp
naśladujące najlepsze wzorce IBM.
Jeśli chodzi o jakość i dokładność wykonania to w obrębie produktów
jednej firmy istnieje duża różnica pomiędzy wykonaniem najtańszych i
tych droższych modeli.
Nawet mimo tego, że jakby wszystkie były włożone do takiej samej
skorupki jak u Acera- a pozatym jest gwarancja i zryczałtowanie napraw
do 3 lat u Acera.

Bież Acera!