Re: pytanko o laptopa do 3000-3500

Autor: sote <sote2_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 16:50:35 MET DST

> Nie da sie w zasadzie wygodnie pracowac w InDesignie czy photoshopie na
> laptopowej klawiaturze i touch padzie, to pomylka.

klawiatura mysle ze jakos ujdzie ;) a co do pada to nawet nie pomyslalem
o mozliwosci jego uzywania zamiast myszki ;)

> Poza tym wydajnosc laptopa jest nie taka jak PC, pojemnosc dysku nie za
> duza, RAMu raczej nie za wiele.

jak to wydajnosc nie taka jak PC? :/ a wszedzie pisza ze mobilne sa o niebo
wydajniejsze
od normalnych...

> Nastepne minusy jesli chodzi o tak wymagajace programy. Sam mam laptopa,
> nowego i fajnego, ale kupowanie go do pracy w InDesignie i Photoshopie
> uwazam za blad. Takie moje zdanie, ktos moze miec inne, ale mowie to z
> pozycji DTPowca ktory siedzie w tym od lat.

to znaczy chodzi o to ze w pracy mam stacjonarnego kompa z 19" monitorkiem
1GB RAMu i takie tam a laptopa bede uzywal stosunkowo zadko do tego typu
pracy.
W tej chwili w chacie mam 17" i przy 1024x768 jakos sobie radze (choc
roznica w porownaniu z firmowa 19" jest spora;) )

pozdrawiam