Re: pytanko o laptopa do 3000-3500

Autor: marcin.d <marcin.d=WYTNIJ.TO=_at_chello.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 15:31:05 MET DST

> nie mam zadnego doswiadczenia z laptopami wiec zapytam dlaczego tego typu
> praca to pomylka?

Monitor w laptopie jest maly, praca w programach gdzie potrzebny jest duzy
obszar roboczy a do tego cale mnostwo palet i innych okien to koszmar. Nie
da sie w zasadzie wygodnie pracowac w InDesignie czy photoshopie na
laptopowej klawiaturze i touch padzie, to pomylka. Ekran laptopa ma stala
rozdzielczosc i nie odda dobrych kolorow. Poza tym wydajnosc laptopa jest
nie taka jak PC, pojemnosc dysku nie za duza, RAMu raczej nie za wiele.
Nastepne minusy jesli chodzi o tak wymagajace programy. Sam mam laptopa,
nowego i fajnego, ale kupowanie go do pracy w InDesignie i Photoshopie
uwazam za blad. Takie moje zdanie, ktos moze miec inne, ale mowie to z
pozycji DTPowca ktory siedzie w tym od lat.

pozdrawiam