Re: Czy istnieje ma造 notebook?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 11:51:01 MET DST

pisarek <kanagoo@wp.pl> wrote:

> Szukam jakiegos nowego laptopa, zalezy mi glownie na minimalnej
> wielkosci, malej wadze i dlugim czasie dzialania. Ze wzgledu na male
> gabaryty ekran moze miec max. 11". Czy istnieje taki model?

            Od siebie tez polece Toshibe Portage - uzywam 3110CT, jestem
zadowolony i spokojnie nadal mi wystarcza. Jak potrzebujesz wiekszej
mocy to wezmiesz jakis nowszy model z tej serii. Sa male=poreczne i
solidnie wykonane= nie do zdarca, jesli sie z nia w miare normalnie
obchodzisz a nie rzucasz o podloge.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl