Re: Drukarka Laserowa + Skaner czy ksero?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 11:47:42 MET DST

azazelo666 <azazelo666@interia.pl> wrote:

> Ja mam hp laserjet 1010 i skaner plusteka optic slim 2400, jest to
> super zestawik

            To jeszcze nie widziales porzadnych konfiguracji laser + skaner.
To sa plastikowe chinskie zabawki odpowiednie do okazyjnego
skanowania/drukowania dla domowego usera, ale nie do ciezszych prac.

> i na dodatek tani w utrzymaniu. Dosypka do hp kosztuje
> 16 zeta na allegro, i niema kłopotu z napełnianiem.

            W pozostalych laserowkach HP niewiele wiecej, ale wystarcza na
zdecydownie dluzej niz w tym HP1010.

> Jade natym o 1,5 roku :)

            Poczekaj nastepne 1,5roku ;>
Nie bez powodu HP daje teraz na swoje zabawki 1 rok gwarancji. Kiedys nawet
na zwykle domowe plujki dawal 3 lata, ale byly zdecydowanie solidniej
wykonane - HP520 dziala mi do dzis [w tej chwili do niewielkich wydrukow po
1-3 kartki gdy nie oplaca sie rozgrzewac laserowki], a stuknelo jej 11 lat.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl