Re: Czy istnieje ma³y notebook?

Autor: T. <cashu-wonspam_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 09:04:14 MET DST

pisarek wrote:
> Szukam jakiegos nowego laptopa, zalezy mi glownie na minimalnej
> wielkosci, malej wadze i dlugim czasie dzialania. Ze wzgledu na male
> gabaryty ekran moze miec max. 11". Czy istnieje taki model? Wykluczam
> wszelkie palmtopy zalezy mi na jakims miniaturowym laptopie. Bede
> wdzieczny za pomoc w doborze.
Oczywi¶cie ¿e istniej± ma³e laptopy. Poni¿ej 11" mo¿na trafiæ:
10,6", 10,2", 8,9", 6,4".
Ma³e u¿ywane mo¿na kupiæ wzglêdnie tanio, ale je¶li potrzebujesz mocy
(nowszy sprzêt) to przygotuj siê na to ¿e bêdzie to kosztowaæ jak
nienajgorsze u¿ywane auto ;)
Na allegro mo¿na czasem trafiæ ciekawe sztuki. Ostatnio by³ ³adny laptopik
8,9" i poszed³ za 1700 czy jako¶. Czêsto s± tam sony C1, ale tu uwaga: maj±
one matryce panoramiczne! Fajne do filmów, ale wy¶wietlanie na nich
programów przystosowanych do zwyk³ych matryc mo¿e byæ denerwuj±ce.

T.