Re: Drukarka Laserowa + Skaner czy ksero?

Autor: Marcin Gora <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 23:00:58 MET DST

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:dfi8ou$87k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No ale już tego nie sprzedają nigdzie normalnie (allegro odpada).
A tego nie wiedzialem. Ja kupilem w sklepie 2 tygodnie temu, nowa jak
najbardziej. Z tym ze nie w Polsce.

 I tak
> przy okazji - znalzłem coś takiego jak printserwery dla drukarek USB -
> wychodzi znacznie taniej niż Drukarka z interfrejsem sieciowym warto w coś
> takiego inwestowacskoro w domu ma sieć i pewnie nie tylko ja bede chciał
> drukować?
Sam sobie odpowiadasz, jak sam bedziesz drukowal to nie warto. Ponadto na co
Ci prinserver? Podlaczasz drukarke do komputera z dowolnym systemem,
udostepniasz w sieci i tyle. Pod windows banalne do zrobienia. Pod
linux'em - tez sie da. Do domowych zastosowan wystarcza w zupelnosci.

 Rzzemda mi to około 600 zł za drukarkę razem z prin
> serwerem, pozatym słyszałem zę drukarki brother sa mocno awaryjne jesłi
> chodzi o beben. amoze to tylko plotki?
To nie pierwsza drukarka Brother ktora mam, i nie mailem zadnych problemow.
Nie slyszalem tez zeby ktos mial problem z laserowym Brotherem. Osobiscie
uwazam ze to plotki rozpuszczane przez ludzi zwiazanych z HP lub
OKI,zwlaszcza HP - w koncu Brother emuluje drukarki HP a jest duzo tanszy.
Oczywiscie to moje prywatne zdanie, mam nadzieje ze grupowicze zwiazani z HP
mnie nie zjedza :-)

Pozdrawiam,
Marcin