Re: Drukarka Laserowa + Skaner czy ksero?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 22:11:23 MET DST

Marcin Gora napisał(a):

> "mariposa doux" <maripo@gazeta.pl> wrote in message

> Dokladnie. Kupilem HL1440 bo mi atramentowy epson siadl. W chwili zakupu
> toneru bylo na 2700 stron, jak narazie jeszcze nie zuzylem :-) Szybkosc
> 14ppm jak dla mnie wystarczajaca, jakosc wydruku super. Polecam kazdemu
> kto aktualnie zmienia drukarke i nie zalezy mu na kolorze.
>
> Marcin

No ale już tego nie sprzedają nigdzie normalnie (allegro odpada). I tak
przy okazji - znalzłem coś takiego jak printserwery dla drukarek USB -
wychodzi znacznie taniej niż Drukarka z interfrejsem sieciowym warto w
coś takiego inwestowacskoro w domu ma sieć i pewnie nie tylko ja bede
chciał drukować? Rzzemda mi to około 600 zł za drukarkę razem z prin
serwerem, pozatym słyszałem zę drukarki brother sa mocno awaryjne jesłi
chodzi o beben. amoze to tylko plotki?