Re: P³yty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: latet <latet_at_latett.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 21:08:09 MET DST

> do tej pory nagralem az jedna plyte -R ;)
> nagralem jako DVD Video ale ladnie dziala do dzis (czyli jakies pol
> roku) a byla to plytka TDK
> zawsze nagrywam na +R wiec w tej kwestii sie nie wypowiem.

Z tego co wiem, to jeszcze nikt nie udowodni³ lepszej trwalosci
"plusow" b±d¼ "minusów" jako takich. Chyba sam typ ma znikome
znaczenie w porownaniu z jako¶ci± wykonania przez
danego producenta konkretnych plytek.

Ja sam raczej wolê plusy, choc nie umiem uzasadniæ dlaczego.
Moze to, ze da sie ustawic book-type przes±dza.
Ale minusow tez sporo wypalilem i te¿ nie by³o z nimi zadnych problemów.

W ogole jedyn± p³ytk± DVD z jakiej odczytem mialem jakikolwiek problem,
a bawie sie w nagrywanie DVD od 2 lat, by³a plytka DVD+RW Verbatim MKM A02
(MCC),
a problem byl niegrozny i po wyczyszczeniu i ponownym nagraniu juz go nie
bylo.

Pozdrawiam,

latet