Re: Płyty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 19:43:02 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Mam przed sobą płytki po zł 1.50 -- TDK DVD-Rx8 i zamierzam skopiować
> to, co zaczyna ,,blaknąć'. :) W sklepie radzono mi szybkość x4. :)

niestety nie uzywalem plyt TDK ale jedno moge jeszcze podpowiedziec-
nie uzywaj DVD+RW Platinuma bo po 5 nagraniu plytka jest nie do
odczytu!! mialem 5 sztuk i wszystkie poszly sie kochac...

> A czy potwierdzasz, że jest różnica pomiędzy trwałością zapisu na +R
> i na -R?

do tej pory nagralem az jedna plyte -R ;)
nagralem jako DVD Video ale ladnie dziala do dzis (czyli jakies pol
roku) a byla to plytka TDK
zawsze nagrywam na +R wiec w tej kwestii sie nie wypowiem.

--
pozdrawiam
  Andre