Drukarka Laserowa + Skaner czy ksero?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 20:50:20 MET DST

Stopję przed robleme - zakupem drukarki laseroweja - choćby dlatego że
do tuszy mam uraz po HP610C. Wymyślilem sobie drukarkę Epson EPL-6200L,
początkowo ma toner na 1500 arkuszy papieru co opóźni natychmiastowy
zakup już tonera za 300zł... Do eog by sie przydał jakiś skaner jako że
poprzedni mustek siadł (a był praiwe nieużuwany) Wiec jakoś ma ureaz do
wszystkich musteków i plusteków, nie zalezy mi na szczególniewyskiej
jakoś skanowani, jednak rozmiary gają orlę no i technologia dzieki
której moge w razie czego jak są materiały z jakąs fakturą skanować tak
aby była owa faktura widoczna. Głoweni zestawu Skaner + Drukarka bede
używał jako kserodomowe (wszka klasa maturalna a potem studia) wiec
kseruje się dużo. Szczególnie jak mieszka sie na zadupiu.

A moze bardziej opłacało by sie kupić laserowe urzadzenie
wielofunkcyjne? a moze lepiej kupić używane ksero z jaiegoś biura?
podobno koszt utryzmania jest bardzo wysoki takiego ksera biurowego.